♥♥♥سکوت شبهای مه آلود را دوست دارم♥♥♥
تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 | 14:59 | نويسنده : ♥نیـــا یـــــش♥

سکوت شبهای مه آلود را دوست دارم

 

با وجود مه و تاریکی هنوز هم میتوانم تو را در بایم

 

چرا که تو همیشه با خود قلبی از جنس  روشنایی داری

 

که با هر ظلمتی  تضاد میکند

 

دوست دارم همه ی خاص بودنت را

 

دوست دارم   بی همتا بودنت را

 

چرا که ارز نوری که از قلبت ساطع میشود بیشتر از 

 

نور و وضـــوح . است

 

واین قلبت بی همتایت با قلب کوچکم چه ها کرد که خود نیز ندانستم

 



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت16:40---25 مرداد 1392
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ،
آن هم روی من .......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: صبحی بی مه , قلب کوچکم, قلبت بی همتایت , قلبت , خاص, ظلمتی , تو را در بایم, دوست دارم , ,